اصلی
درخواست بررسی و تعویض کنتور
کد مطلب: 1723
تعداد بازدید: 1509
1395-05-18

 

 

مشترکین گرامی جهت اعلام خرابی کنتور طبق توضیحات ذیل میتوانند اقدام فرمایند :

1 – در صورتیکه کنتور نشتی داشته یا به هر دلیل گاز مشترک قطع باشد با تماس با شماره 194 در هر زمان از شبانه روز نسبت به اعلام نشتی یا قطع گاز اقدام نمایند. سرشیفت امداد ضمن ارائه راهنمائیهای لازم اکیپ امدادی را به محل اعزام و نسبت به رفع ایراد اقدام خواهد شد.

2 – در صورتیکه کنتور صدای ناهنجاری دارد یا به هر دلیل شمارشگر کنتور از کار افتاده باشد مشترکین محترم میتوانند از طریق مراجعه به بخش خدمات آنلاین همین سایت نسبت به اعلام موارد خرابی اقدام نمایند . همکاران این شرکت ضمن بررسی سوابق نسبت به مراجعه و رسیدگی و رفع موارد اقدام خواهند

3 – در خصوص سایر انواع خرابی کنتور کنتورخوانان این شرکت در مراجعات دوره ای خود نسبت به اعلام خرابی کنتور اقدام نموده و عوامل شرکت بر اساس گزارشات ایشان نسبت بررسی و تست و در صورت نیاز به تعویض کنتور اقدام خواهند نمود

4 – مشترکین محترم که درخواست بررسی کارکرد کنتور را دارند میتوانند در ابتدا در قسمت خدمات آنلاین قبوض و وضعیت کارکرد و مصارف خود را مشاهده و بررسی نمایند و در صورت درخواست از طرق زیر اقدام فرمایند :

الف : از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان و ارائه مشخصات اشتراک گاز خود ضمن واریز مبلغ تست و ارائه فیش بانکی نسبت به پر کردن فرم مربوطه اقدام و درخواست تست کنتور مینمایند

ب : از طریق همین سایت و با مراجعه به بخش خدمات آنلاین با در دست داشتن شماره شناسایی 11 رقمی اشتراک گاز خود نسبت به درخواست تست کنتور اقدام مینمایند

توضیحات :

  • مشترکین محترم توجه داشته باشند که جهت تست کنتور هزینه های مربوطه از مشترک اخذ یا در قبض ایشان درج شده و تنها در صورتی که ادعای مشترک در خصوص خرابی کنتور طبق استانداردهای موجود صحیح باشد نسبت به استرداد هزینه به مشترک اقدام خواهد شد